Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
1. wydanie Regulaminu dotyczące ogólnych warunków, zasad oraz sposobu sprzedaży przez firmę EQCLUSIVE DISTRIBUTION MARTA KOTONSKA, BLIZNO 36, KSIĄŻKI, 87-222, NIP: 8762496133 REGON: 388801251 za pośrednictwem sklepu internetowego www.eqclusive.pl zwanego dalej: „Sklepem Internetowym ”) oraz zasady i warunki korzystania przez firmę Eqlusive Distribution Marta Kotonska usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do dnia z dniami ustawowo wolnym od pracy.
2. Dostawa - oznacza faktyczną usługę dostarczania Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru zgodnego z zamówieniem.
3. podmiot – oznaczenie podmiotu, z którym współpracuje sprzedawca w kontekście Dostawy Towarów:
a) firma kurierska
4. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego obowiązuje Regulamin i rozpowszechnianie prawa, który może być usługą drogą elektroniczną lub z którą może być umowa sprzedaży.
5. Konsument - oznacza osobę dokonującą z przedsiębiorcą działań niepowiązanych bezpośrednio z jej działalnością lub dostępną.
6. Programista - oznacza jednostkę, która jest lub jest organizacyjna nie będąca częścią, której dostęp jest dostępny, a który jest dostępny na zewnątrz, a który jest dostępny tylko i wyłącznie dla funkcji informacyjnych, bezpośrednio z jej zasięgu lub zasięgu.
7. Regulamin - określenie regulaminu.
8. Sprzedawca - oznacza firmę EQCLUSIVE DISTRIBUTION MARTA KOTONSKA, BLIZNO 36, KSIĄŻKI, 87-222, NIP: 8762496133 REGON: 388801251 w stosowanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zatwierdzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; e-mail: kontakt@eqclusive.pl, wskazany obok właściciela Sklepu Internetowego.
9. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którym sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie eqclusive.pl.
10. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez sprzedaż za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, który może być stosowany w umowie sprzedaży.
11. Trwały nośnik - oznacza lub narzędzie do użycia przez klienta lub Sprzedawcy dostarczają informacje do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas właściwy do przeznaczenia, które są te informacje, i które są narzędziami do odtworzenia przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
12. Umowa sprzedaży - oznacza sprzedaż zawartą na odległość, na zasadach podstawowych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym prawa autorskie, prawa opisujące jego nazwę, jego domenę internetową, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w ramach przedstawienia, do którego prawa autorskie należą do podmiotu) należącego do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może być dodatkowe w sposób wyłączny w sposobie rozpowszechniania z Regulaminem oraz za podział sprzedaży zawartej w piśmie.
2. Sprzedawca dołożył, aby skorzystać ze Sklepu Internetowego, było możliwe dla użytkowników Internetu z wykorzystaniem wszystkich interfejsów internetowych, systemów wykonawczych, urządzeń i aplikacji internetowych. Minimalne wymagania techniczne dotyczące dostępu do stron Internetowej Sklepu do przeglądarki internetowej w wersji co najmniejszej przeglądarki Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „cookies” oraz połączenia internetowe o przepustowość co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklep jest miejscema dla rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3. Dostawca wykorzystuje mechanizmy plików „cookies”, które podczas stosowania przez klientów ze Strony Internetowej Sklepu, są uruchamiane przez serwer sprzedaży na twardym dysku urządzenia końcowego klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych klientów. Mechanizm nie niszczy urządzeń końcowych klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w końcowych klientach ani w oprogramowaniu końcowym na tych urządzeniach. Każdy klient może mieć dostęp do mechanizmów „cookies” w swoim urządzeniu mobilnym. Uwaga, że „cookies” może być spowodowane przez użycie stron Internetowej Sklepu.
4. W celu rozwiązania zamówień w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu użycia z usługami na stronie Internetowych Sklepu, konieczne jest przesłanie przez klienta konta pocztowego elektronicznego.
5. W celu osiągnięcia zamówień w Sklepie Internetowym przez telefon, konieczne jest przesłanie przez klienta numeru telefonu oraz konto pocztowe elektroniczne.
6. Zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym oraz udostępnianie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usługi nieodpłatnych usług przez sprzedażwcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobre zasady lub zasady naruszające dobre osobiste osoby.
7. Dostawca dostarczający świadectwo, który ujawnia charakter sieci Internet i jest używany z usług drogą, która może zostać ujawniona i podana przez dane klientów przez osobę nieuprawnioną, dlatego też powinni stosować właściwe ustalenia techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia. W takim przypadku należy stosować programy antywirusowe i egzekwować tożsamość z sieci Internet. Urządzenie nigdy nie zwraca się do klienta z zabezpieczeniem mu w dostarczonym Hasła.
8. Nie jest udostępniane zasoby i funkcja sklepu internetowego w celu prowadzenia przez klienta działalności, która mogłaby dotyczyć interesów sprzedaży, tj. działalność reklamowa inny przedsiębiorca lub produkt; Rozszerzaj na treści zawierające treści nie związane z działalnością Sprzedawcy; Rozszerzj na treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
§ 3 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie zawierają ofert sprzedaży w Kodeksie Cywilnym, a jedynie o zaproszeniu klientów do stosowania w ofercie sprzedaży.
2. Klient może podsumować zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie, które jest zainteresowane. Dodanie towaru do zamówień detalicznych przez polecany „DO KOSZYKA” pod konkretnym towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówień i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składany przez przestrzeganie warunków zamówień do sprzedaży, kontrolowany na Stronie Internetowej Sklepu przycisku „Kupuję i płacę”. Każdorazowo wysyła przedyłką zamówienia do sprzedaży, klient jest informowany o dowolnej cenie za wybrane towary i dostawę, jak również o wszystkich dodatkowych kosztach, które są dostarczane po przeniesieniu w związku z Umową sprzedaż.
4. Klient odbierający zamówienie za pośrednictwem telefonu wykorzystuje ten numer telefoniczny przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Podczas rozmów telefonicznych klient jest wysyłany na adres internetowy, a także na adres internetowy Sprzedaż treści zawartych w umowie oraz potwierdzeniu zamówień – w razie konieczności do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy klientem, a sprzedażą. Każdorazowo podczas rozmów telefonicznych, dostawca usług klienta o cenie określonej w towarach oraz łącznym koszcie płatności przez Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie klient może ponieść, jeśli nastąpi konieczność wykonania umowy sprzedaży.
5. Potwierdź treść klienta, która wysłała wiadomość sprzedaży, utrwaloną – według wyboru klienta – na papierze, bądź w formie wiadomości elektronicznych – przy użyciu komunikatu przed wprowadzeniem umowy sprzedaży.
6. Zaświadczenie klienta o zawarciu umowy sprzedaży, złożone przez niego po spożyciu od Sprzedawcy potwierdzone, o którym mowa powyżej w §4 ust. 6, jest utrwalony na opakowaniu lub innym trwałym nośniku.
7. Po zawarciu umowy sprzedaży za pośrednictwem telefonu, sprzedawca prześle na trwałym nośniku, na żądanie klienta na adres e-mail lub korespondencyjny powiadomienie, które zawiera warunki obowiązywania sprzedaży. Potwierdzenie zawiera: Potwierdzenie przekazania umowy sprzedaży, jego cena, koszt Dostawy i powiadomienie o innych kosztach, które klient otrzymuje po przeniesieniu z Umową sprzedaży.
8. Klient wysyła zamówienie drogą elektroniczną, wysyłając je na adres e-mail przez sprzedaż na Stronie Internetowej Sklepu. Klient w wiadomościach przesłanych do sprzedaży, podaj: informacje o towarze, kolor oraz jego dostępność, wśród towarów prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu oraz Twoje dane teleadresowe.
9. Po wydaniu od klienta drogą elektroniczną wiadomości o których mowa w §3 ust. 8, wysyłający wiadomość zwrotną do wiadomości e-mail wysłanej pocztą elektroniczną, podający swoje dane rejestrowe, cenę wybranych towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób dostawy wraz z jego kosztem, jak również informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach, jakie klient otrzyma wiadomość z tytułu umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla klienta, że przez niego wysyłana jest wiadomość e-mail za pośrednictwem poczty elektronicznej, która została wysłana za otrzymany towar. Na podstawie decyzji dotyczącej sprzedaży informacji, klient może wysłać wiadomość, wysyłając wiadomość do zamówienia końcowego płatności oraz w jaki sposób Dostawy.
10. Złożenie zamówień stanowi wprowadzenie do sprzedaży przez klienta ofert. Umowa sprzedaży Towarów dotyczących zamówień.
11. Po zgłoszeniu zamówienia, wysłany na adres klienta e-mail z potwierdzeniem.
12. po potwierdzeniu zamówienia, wysłany na adres klienta e-mail o powiadomieniu o zamówieniu do realizacji. Informacja o spotkaniu zamówień do realizacji jest oświadczeniem Sprzedaży o ofertach, o których mowa w §3 ust. 10 powyżej i natychmiast po otrzymaniu przez Klienta pozostającego na utrzymaniu w sprzedaży.
13. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdzi klientowi jej warunki, wysyłając je na trwały nośnik na adres poczty elektronicznej klienta lub pisemnie na żądanie przez klienta podczas rejestracji lub przesłania zamówienia.
§ 4 Płatności
1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu określone przy danym towarze obejmują ceny brutto i nie obejmują informacji dotyczących kosztów Dostawy i innych kosztów, które klient będzie poniesiony w związku z Umową sprzedażą, o której klient będzie stosowany przy zastosowaniu sposobu Dostawy i składania zamówień.
2. Klient może wybrać opcję płatności za zamówione towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedaży (w tym przypadku realizacja zamówień rozpoczęta zostanie wysłana do klienta przez sprzedażwcę potwierdzającego potwierdzenie zamówień oraz po wpłacie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy 24, (w tym przypadku realizacja zamówień rozpoczęta zostanie wysłana do klienta przez sprzedaż, potwierdzając zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o potwierdzonym dokonaniu płatności).
3. Klient powinien otrzymać płatności za zamówienie w wysokości z otrzymaną umową sprzedaży w terminie 7 dni roboczych, jeśli istnieje przed formularzem płatności.
4. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §4 ust. 3 Regulaminu, sprzedawca wyznaczający klienta dodatkowy termin na wykonanie płatności i przestrzeganie nim klienta na trwałym nośniku. Informacja o terminie wykonania płatności zawiera powiadomienie, że po bezskutecznym następstwie tego terminu, sprzedawca odstąpił od umowy sprzedaży. W przypadku bezskutecznego złożenia drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle klienta na trwałym nośniku pisemnego o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 5 Dostawa
1. Administrator działań Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Administrator jest urządzeniem wykonawczym, wydanym bez wad.
3. Organizator zamieszczający na Stronie Internetowej Sklepu informację o regularnych dniach roboczych do Dostawy i realizacji zamówień.
4. Termin Dostawy i realizacja zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu liczonego w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.
5. Dostarczane towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres dostawcy w formularzu zamówień.
W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z oo z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adres Dostawy będzie adresem paczkomatu dostępnym przez klienta w miejscu dostępnym dla zamówień.
6. W wysłaniu wiadomości do klienta wiadomość jest na adres poczty elektronicznej klienta. Informacja o nadaniu przesyłki przez sprzedażwcę.
7. Klient obowiązany jest doręczoną przesyłką w czasie iw sposób dostępny przy dostarczaniu określonego rodzaju. W każdym razie ubytku lub odebrania przesyłki Klient ma prawo do przyjęcia od pracownika Dostawcy spisani.
8. Sprzedawca, zgodnie z określeniem klienta, dodatek do przesyłki dostarczany przez Dostawy paragon albo fakturę VAT zawierającą dostarczane Towary.
9. W przypadku wystąpienia klienta pod adresem przez niego, podanego przy składaniu zamówień jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy, który opuścił awizo lub próbował skontaktować się z innym celem docelowym, w którym klient będzie dostępny. W odpowiedzi zwrotnej odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, sprzedawca dostarczony z Klientem drogą telefoniczną lub telefoniczną, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 6 Regulaminu
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad prawnych i prawnych. Administrator jest odpowiedzialny za klienta, jeśli produkt ma wadę lub jest (rękojmia).
2. Jeśli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożenie powiadomienia o niższych cenach albo odejmowania od umowy sprzedaży, chyba, że sprzedawca i bez dodatków dla klienta są wymieniane na inny wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie do niemożności zastosowania, urządzenie było już wyłączone lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie skonfigurował zadości obowiązkowi wymiany Towaru na wolnym od wad lub zniszczenia wad. Klient może być zaproponowany przez Sprzedawcę uszkodzonego modułu wymiany Towaru na wolnym od wad albo zastępczego zestawu, który może być uszkodzony, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest możliwe albo wymagane są konsekwencje, które wynikają ze sposobu uzyskanego przez Sprzedawcę. Przy nadmierności opłat jest to wartość towarowa od wad, rodzaj i znaczenie, które dotyczy, a także uwzględniane pod uwagę niedogodności, na które narażony jest klient w inny sposób zaspokojenia.
b) naprawić wymianę Towaru wolnego na wolnym od wad albo usunąć wady. Sprzedawca jest obowiązany do podłączenia urządzenia na wolnym od wad lub usunięcia wadę w czasie, gdy są dostępne bez dostępu do urządzeń niedogodności dla Klienta.
Może zostać odmówione zadośćuczynienie klienta, jeśli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru następnego w sposobie wybranym przez klienta jest możliwe lub w innym miejscu z drugim sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby to zastosowaniach słów. Koszty naprawy lub wymiany sprzedawcy.
3. Klient, który posiada uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany do przechowywania rzeczy na adres Sprzedawcy. W przypadku klienta awaryjnego Konsument koszt dostarczenia dostawcy.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, wada fizyczna wydana przed dwoma latami wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie awarii lub dostarczenie Towaru na wolny od wad przedawnia się z zabezpieczeniem, termin ten może nie być dostępny przed obciążeniem wymaganym w zdaniu pierwszym. W tym przypadku klient może otrzymać wiadomość od umowy sprzedaży lub złożyć powiadomienie o niższych cenach z powodu braku towaru. Klient dostępny do wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia usterek, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub urządzenia o obniżeniu cen się z chwilą bezskutecznego pojawienia się terminu do wymiany Towaru lub usunięcia.
5. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub umową sprzedaży, klient może kierować w formie dostarczanej na adres sprzedaży.
6. Administrator w ciągu 14 dni od dnia wyczerpania się reklamacji, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji z ostatecznej sprzedaży przez klienta.
7. Klient może wysłać reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych drogą elektroniczną przez sprzedaż. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres kontakt@eqclusive.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient zawrzeć opis wystąpienia problemu. Dostęp do informacji, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, rozpatrz reklamy i udostępnij odpowiedzi klientom.
8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
§ 7 Odstąpienie od umowy sprzedaży
1. Klient wysyła Konsumentem, który jest wysyłany do sprzedaży, może trwać 14 dni od momentu dostarczenia bez dostarczania.
2. Bieg termin na odstąpienie od wydania, rozpoczynający się od chwili, gdy następuje Towaru w następstwie przez Konsumenta.
Konsument może zostać wysłany od daty sprzedaży, składając Sprzedawcy protokołu o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zarejestrowane na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Zachowaj termin wystarczający do przechowywania przed jego dostępem.
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona rozpatrywana za niezawartą.
4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zanim zostanie on wydany, oferta dotyczy.
5. Sprzedawca ma nadejście, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o odrzuceniu płatności od umowy sprzedaży, która została dokonana przez niego wszystkich płatności. Może zostać powiadomiony o zwrotach płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania przesyłki lub dostarczenia przez Konsumenta odpowiedzi na odesłania Towaru, w następstwie tego, które nastąpiło wcześniej.
6. Jeśli Konsument z prawa do odstąpienia jest sposobem dostarczania Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest dostępny do zwrotu Konsumentowi poniesionech przez inne dodatkowe koszty.
7. Konsument ma zastosowanie do określenia sprzedaży, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy sprzedaży. Czy zachowanie terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed zabezpieczeniem tego terminu.
8. W przypadku odstąpienia od klienta Konsumentem jest tylko bezpośrednie zwrot kosztów.
9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany, sprzedawca Konsumenta o kosztach zwracanych rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
10. Konsument nakładający odpowiedzialność za wartości, które obejmuje zastosowanie z nim w sposób, który jest konieczny do zastosowania charakteru, cechy i działania towaru.
11. Sprzedawca otrzymał zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, że Konsument jest odłączony na inny sposób, który nie jest podłączony do niego z jednostkami kosztowymi.
12. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie oferowanej przez klienta Konsumentem w ramach umów, w których towar jest rzeczą dostarczaną w zapieczętowanym, którego po otwarciu opakowania nie można zastosować ograniczenia dotyczącego ochrony zdrowia lub ze względów higienicznych, udostępnienie otwartego po dostarczeniu .
§ 8 Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści
1. Zamieszczanie treści oraz udostępnianie ich przez klienta sprawdzającego zawartość. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów na temat sprzedaży i nie pozwalają na korzystanie z jego działalnością. Dostawca nie jest dostawcą treści, a jedynym podmiotem, który zapewnia w tym celu korzystanie z zasobów teleinformatycznych.
2. Klient stwierdził, że:
a) jest licencjonowany do użytku z prawem własności, prawem własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio – utworów, zgodnych z prawem własności przemysłowej (np. znaków towarowych) i/lub prawa pokrewnych, które regulują treści;
b) zawiera obowiązek na wgląd do opublikowanych treści przez innych klientów oraz sprzedaży, jak również jest sprzedawany do ich wykorzystania nie zgodnie z postanowieniami regulaminu;
c) powoduje wydanie na nie opracowań utworów dostępnych w prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§ 9 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
1. W przypadku, gdy klient lub inna osoba lub podmiot uzna, że treść opublikowana na Stronie Internetowej Sklepu naruszania ich praw, dobrych osobistych, dobrych obyczajów, ustaleń, moralności, znaków towarowych, zasad uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na Podstawowa informacja, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.
2. Powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, nie został powiadomiony o działaniu na celu usunięcia ze Strony Internetowej Sklepu, treści opublikowanej.
§ 10 Ochrona danych osobowych
1. Zasady ochrony danych osobowych są w Polityce prywatności.
§ 11 Postanowienia końcowe
1. nakłada na siebie odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z klientami, którzy wywierają wpływ tylko na przedsiębiorcę, odpowiedzialność w przypadku umyślnego wyrządzenia szkód iw rzeczywistości rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta zgłaszającego Przedsiębiorcę.
2. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
3. W przypadku powstania sporu na podstawie umowy sprzedaży, strony będą następowały w sprawie rozwiązań polubownie. Prawem rozstrzygającym dla ostatecznego rozstrzygnięcia sporów na podstawie stosowania Regulaminu jest prawo polskie.
4. Dostawca dostępu klienta do Konsumentem o możliwości zastosowania z pozasądowych rozwiązań rozpatrywania reklamacji i dochodzenia dotyczącego. Zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach lub na stronach internetowych uprawnionych do rozpatrywania sporów pozasądowego. Ich treść jest prawidłowa dla konsumenta lub Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, której lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dostawca dostępny pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępny jest platforma internetowego rozwiązania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na głównym unijnym (platforma ODR).
5. Dostępny samodzielnie prawo zmiany Regulaminu. Wszystkie zamówienia są wysyłane przez sprzedaż do realizacji przed wejściem do nowego Regulaminu, który jest dostępny na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w przypadku zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wejścia w życie w ciągu 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Dostawca przesłany klienta na 7 dni przed wprowadzeniem nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanych drogą elektroniczną, dostarczanych do tekstu zawierającego Regulamin. W razie gdyby klient nie zastosował się do treści Regulaminu, jest on powiadamiany o tym fakcie sprzedaży, co ma zastosowanie do umowy zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
6. Umowa ze Sprzedawcą zawiera w języku polskim.
7. Regulamin wejścia w życie z dnia 01.05.2021